Systém Freddie II.

 

 

 

 

Popis systému:

       

      

           O Freddiem už tady byla řeč. Byl to můj dobrý přítel a famózní hráč,

který mi trpělivě vštěpoval zásady ruletní hry. Jeho systémy byly dosti odlišné

od všeho, co jsem dosud znal a snad právě proto tak fascinující. Čas od času

se snažím rozluštit jeho nákresy a vzpomenout si, jak to tenkrát bylo ...

Jeho další systém, o kterém bude řeč, je zajímavý tím, že přináší hezké výsledky

za použití pouze mírného rizika. Freddie zde dokázal velmi citlivě zkombinovat

prvky systému D ´Alembert se sázením na tucty a sloupce.

 

Princip hry:

         Budeš sázet na konkrétní, přesně určené místo na plátně.

Kde se to místo nachází, ti řekne analýza předchozích spinů.

Budeš hledat tucet a sloupec, který nejdéle nepadl. Až tyto dva

zjistíš, najdeš v jejich průsečíku 4 čísla, na která budeš sázet.

 

Na začátku hry pozoruješ padlé tucty a sloupce. Vlastní hra začíná poté,

kdy se každý tucet i sloupec objeví alespoň jednou. Nebudeš čekat

dlouho, tohle nastane po několika málo spinech. Když se tak stane,

najdeš takový sloupec a tucet (ze tří možných), které se nejdelší dobu

nevyskytly. Vsadíš na místo, kde se uvedený sloupec a tucet stýkají.

Tam najdeš čtyři čísla a na každé z nich vsadíš, zpočátku po 1 žetonu.

 

Progrese:

Hru začínáš s jedním žetonem na každé ze 4 čísel, dokud nevyhraješ,

nezávisle na tom, jak dlouho to bude trvat. Po výhře řešíš dva možné

stavy, jsi buď v plusu nebo v mínusu.

Jsi-li v mínusu, příště vsadíš o jeden žeton více (takže 2 žetony na číslo),

        dokud nevyhraješ. Pokud ani po této výhře nebudeš v plusu,

        příště vsadíš opět o jeden žeton více. Tak dlouho, dokud

        se nedostaneš do plusu.

Jsi-li v plusu, vracíš se na začátek, tedy sázíš opět po jednom žetonu.

podle přiloženého schématu, v závislosti na tom, jaké číslo právě padlo.

 

Příklad:

Pozoruješ ruletu. Padají následující čísla:
28
7
8
8
14
30 (
právě padly všechny sloupce i tucty, takže hra začíná)

Potřebuješ zjistit, který sloupec a tucet nejdéle nepadly.

Pro lepší názornost označíme sloupec následujícím způsobem:

1-34 jako sloupec A,

2-35 jako sloupec B,

3-36 jako sloupec C.

 

Z příkladu plyne, že nejdéle nepadl 1. tucet (číslo 8)

                                            a sloupec A (číslo 7)

 

To znamená, že budeš sázet na místo, kde se stýká 1.tucet se sloupcem A

 

Při pohledu na plátno rulety v tom místě najdeš 4 čísla, 1, 4, 7, 10

 

Budeš klást tedy po jednom žetonu na tato čísla, dokud nevyhraješ

Padnou následující čísla:


21
3
4
(výhra) jsi v plusu, progrese není zapotřebí

 

Stav je + 24 žetonů

 

Znovu se podíváš zpět, který sloupec a tucet nejdéle nepadl.

V tomto případě to je 3.tucet a sloupec B

Kladeš po jednom žetonu na čísla 26, 29, 32 a 35.


Padnou následující čísla:

3
35 (další výhra)

 

Stav je + 52 žetonů - hezký výsledek, ale průběh může být i horší...

 

Po výhře nacházíš místo, kde se stýká 2. tucet (č.21) se sloupcem A (č.4)

Kladeš stále bez progrese, po jednom žetonu na čísla 13, 16, 19 a 22.


Padnou následující čísla:


24
14
9
2
15
14
36
19 (výhra)

 

Stav je + 56 žetonů - a protože jsme opět výše, než byla minulá výhra

                                    stále není zapotřebí progrese.

 

Lokalizuješ nové místo, kde se stýká 1. tucet (č.2) se sloupcem B (č.14)

Kladeš po jednom žetonu na čísla 14, 17, 20 a 23.


Padnou následující čísla:

0
24
33
11
8
6
33
12
7
11
17 (výhra)

 

Stav je + 48 žetonů - oproti minulé výhře jsi níže, takže zvyšuješ

                                    sázky o jeden žeton.

 

Lokalizuješ nové místo, kde se stýká 3. tucet (č.33) se sloupcem C (č.12)

Kladeš po dvou žetonech na čísla 27, 30, 33 a 36.


Další spiny:

3
11
31
0
20
15
30 (výhra)

 

Stav je + 64 žetonů -  což je nový vrchol, takže se vracíš k 1 žetonu.

 

Lokalizuješ nové místo, kde se stýká 1. tucet (č.11) se sloupcem A (č.31)
Kladeš po jednom žetonu na čísla 1, 4, 7 a 10.
 

Další spiny:

28
19
0
6
2
27
4 (výhra) 
 

 

Stav je + 72 žetonů

 

Lokalizuješ nové místo, kde se stýká 2. tucet (č.19) se sloupcem B (č.2)
Kladeš po jednom žetonu na čísla 14, 17, 20 a 23.

Další spiny:


11
6
4
27
9
1
33
2
31
33
7
15
2
14 (výhra)
 

 

Stav je + 52 žetonů  - proti minulému stavu pokles, takže přidáváš 1 žeton

 

Lokalizace: 3. tucet (č.33) a sloupec A (č.7)
Kladeš po dvou žetonech na čísla 25, 28, 31 a 34.

 

Další spiny:


27
9
11
21
27
14
24
18
13
23
4
34 (výhra)

 

Stav je + 28 žetonů  - opět pokles, přidáváš 1 žeton

 

Lokalizace: 2. tucet (č.23) a sloupec C (č.18)
Kladeš po 3 žetonech na čísla 15, 18, 21 a 24.

 

Další spiny:

 

6
20
32
31
0
1
32
12
2
15 (výhra)

 

Stav je + 16 žetonů  - opět pokles, přidáváš 1 žeton

 

Lokalizace: 3. tucet (č.32) a sloupec A (č.22)
Kladeš po 4 žetonech na čísla 25, 28, 31 a 34.

 

Další spiny:

 

32
24
32
10
23
13
10
32
13
30
27
1
30
22
6
25 (výhra)

 

Stav je mínus 96 žetonů  - začíná jít do tuhého, přidáváš 1 žeton

 

Lokalizace: 2. tucet (č.22) a sloupec B (č.32)
Kladeš po 5 žetonech na čísla 14, 17, 20 a 23.

 

Další spiny:

13
28
34
14 (výhra)

 

Stav je + 4 žetonů  - jsi v plusu, ale není to vrchol, přidáváš 1 žeton

 

Lokalizace: 1. tucet (č.6) a sloupec C (č.6)
Kladeš po 6 žetonech na čísla 3, 6, 9 a 12.

 

Další spiny:


23
28
6 (výhra)

 

Stav je + 148 žetonů  - a konečně nový vrchol :-)

               vracíš se v klidu k sázce po jednom žetonu

 

Lokalizace: 2. tucet (č.23) a sloupec B (č.23)
Kladeš po 1 žetonu na čísla 14, 17, 20 a 23.

 

Další spin:


17 (výhra)

 

Stav je + 180 žetonů  - a stále sázíš po jednom žetonu

 

Lokalizace: 3. tucet (č.28) a sloupec A (č.28)
Kladeš po 1 žetonu na čísla 25, 28, 31 a 34.

 

Další spiny:

 

4
30
20
33
33
22
19
21
24
6
14
6
9
5
26
2
36
24
3
33
17
17
11
13
27
9
5
24
29
34 (výhra)

 

Stav je + 96 žetonů  - pokles, přidáváš 1 žeton

 

Lokalizace: 1. tucet (č.5) a sloupec C (č.24)
Kladeš po 2 žetonech na čísla 3, 6, 9 a 12.

 

Další spiny:


24
29
12 (výhra)

 

Stav je + 144 žetonů  - ale vrchol to není, pridáváš 1 žeton

 

Lokalizace: 2. tucet (č.24) a sloupec A (č.34)
Kladeš po 3 žetonech na čísla 13, 16, 19 a 22.

 

Další spiny:


2
3
18
33
22 (výhra) 

 

Stav je + 197 žetonů  - tak tohle už vrchol je, sázíš opět po 1 žetonu

 

Lokalizace: 1. tucet (č.3) a sloupec B (č.2)
Kladeš po 1 žetonu na čísla 2, 5, 8 a 11.

 

Další spiny:

 

16
17
26
36
21
19
21
8 (výhra)

 

Stav je + 201 žetonů  - stále není nutná progrese, sázíš po 1 žetonu.

 

Lokalizace: 3. tucet (č.36) a sloupec A (č.19)
Kladeš po 1 žetonu na čísla 25, 28, 31 a 34.

 

Další spiny:


11
29
34
25 (výhra)

 

Stav je + 221 žetonů

 

------- Konec příkladu ------------

Závěr:

Zvolil jsem příklad možná trochu dlouhý, ale chtěl jsem, aby z něj bylo možno

přesně pochopit, jak tento systém funguje. Použil jsem čísla, která

na ruletě reálně padla. Chtěl jsem rovněž, aby z příkladu bylo vidět

všechna úskalí systému, ale taky jeho značný potenciál. Je to krásný systém,

trochu náročný na poznámky a lokalizaci příští sázky. Doporučuji nepodceňovat

výši kapitálu. A jako obvykle doporučuji po dosažení plánované výhry

ukončit hru nebo přejít na jiný systém.

 

 

 

Zpět na hlavní stranu s ruletními a sázkovými systémy