Oscar‘s grind 

 

Jedná se o poměrně nový systém, který se proslavil v období nástupu prvních

počítačů. V roce 1965 byl systém podroben testu simulace 280000 tahů rulety

na  počítači IBM 790. Systém zkoušku s úspěchem vydržel. Dodejme však,

že předpokladem byly velké finanční rezervy a „železné nervy“ počítače.

 

Princip systému:

Budeš sázet na barvy.

Vsadíš 1 dolar, pokud vyhraješ, série je u konce a začínáš znova

Když prohraješ, příště vsadíš přesně tolik, kolik jsi právě prohrál.

Jakmile vyhraješ, příští sázka bude o jeden dolar vyšší.

Takto budeš postupovat do té doby, dokud nebudeš 1 dolar v plusu.

Důležitý bod nastává, když řekněme končí prohraná série,

začínáš se dostávat zpátky do plusu, sázíš pouze tolik, abys

získal za celou sekvenci 1 dolar. Není třeba riskovat!

(viz dále 7. a 8. tah vzorové ukázky).

Poté série končí ziskem a začínáš znova.

 

Vzorová ukázka:

 

  1.  Vsadíš 1 dolar a prohraješ            -1

  2.  Vsadíš 1 dolar a vyhraješ               0

  3.  Vsadíš 1 dolar a prohraješ            -1

  4.  Vsadíš 1 dolar a prohraješ            -2

  5.  Vsadíš 1 dolar a prohraješ            -3

  6.  Vsadíš 1 dolar a vyhraješ              -2

  7.  Vsadíš 2 dolary a vyhraješ              0

  8.  Vsadíš 1 dolar a prohraješ            -1

  9.  Vsadíš 1 dolar a vyhraješ               0

10.  Vsadíš 1 dolar a vyhraješ             +1

 

Možná se zdá divné, že po vyhraném 7.tahu se nezvýšila

sázka opět o 1 dolar. Je to proto, že se hráč již dostal na nulu

a systém zbytečně neriskuje vynaložené prostředky.

 

 

Zpět na hlavní stranu s ruletními a sázkovými systémy